Kantoor-efficiency voor het MKB

Wat biedt Bakker Office Consultancy

Onze ondersteuning aan MKB bedrijven op het gebied van het verhogen van de kantoor-efficiency betreft:

  1. Onderscheid je Offerte
  2. Handige sjablonen en formulieren
  3. Gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma

Winnende offertes

Het schrijven van goede, doordachte offertes is voor elk (MKB) bedrijf van levensbelang.

Bakker Office Consultancy levert ondersteuning bij het schrijven van winnende offertes op het gebied van:

  • de lay-out            : de lay-out dient er onberispelijk en vriendelijk ogend uit te zien
  • de inhoud            : de inhoud moet exact aansluiten en antwoord geven op de vraag
  • de structuur         : de structuur dient helder en logisch te zijn, zodat de prospect er met plezier doorheen leest

Je staat verrast van de mogelijkheden om jouw offerte tot een lust voor het oog te maken.

Sjablonen en formulieren

Elk bedrijf heeft te maken met brieven, faxen, memo’s en rapporten. Sjablonen en formulieren zijn hierbij onmisbaar.
Bakker Office Consultancy maakt in samenspraak met de klant handige, toegankelijke en zeer gebruiksvriendelijke sjablonen en formulieren.
Hierdoor krijgt de organisatie een uniforme en professionele uitstraling in je communicatie naar (potentiële) klanten.
Intern heb je een soepel werkende administratieve organisatie dankzij adequaat ingerichte en makkelijk toepasbare sjablonen en for­mu­lieren.

Je wordt blij van de tijdwinst door het gebruik van sjablonen en formulieren.

Gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma

Een onmisbaar onderdeel van elk efficiënt kantoor is een toegankelijk, gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma.
Bakker Office Consultancy beschikt over een boekhoudprogramma dat:

  • alle nodige functionaliteiten bevat (facturering, klanten-database, inkomsten/uitgaven etc.)
  • duidelijke overzichten produceert
  • heel eenvoudig te gebruiken is
  • zeer aantrekkelijk geprijsd is

Je wist niet dat een boekhoudprogramma zo simpel, leuk en toch ook zo volledig kan zijn.